חיפוש

מדיניות החזרים כספיים והחזרות

  • עסקה לרכישת מוצר אשר בוצעה באתר, רשאי הרוכש לבטלה באמצעות הודעה בדבר ביטול העסקה לחברה (להלן: “הודעת הביטול”), החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור ביצוע העסקה בכתב המכיל את עיקר תנאי העסקה כנדרש על פי חוק, לפי המאוחר מביניהם והכל בהתאם להוראות החוק.
  • לצורך מימוש זכות לביטול עסקה על פי הוראות החוק יש למסור הודעת ביטול לחברה באחת מהדרכים הבאות:
  • צוות שירות הלקוחות של מורס מחשבים וסלולר בטלפון מס’ 08-6375072 בימים א’ – ה’ בין השעות: 09:00-17:30
  • בדואר אלקטרוני לכתובת asafmors1@gmail.com
  • בהודעת הביטול, על הרוכש לכלול גם כל אחד מהפרטים הבאים:

שם הרוכש

מספר תעודת הזהות של הרוכש;

בהודעת ביטול הנמסרת בעל פה נדרש לכלול גם את מס’ ההזמנה של העסקה המבוטלת.

  • בביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה במוצר; או עקב אי אספקה במועד שנקבע בעסקה; או עקב כל הפרה אחרת של תנאי העסקה, תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהלקוח סכום כלשהו. המשתמש יעמיד את המוצר וכל נכס אחר שקיבל בעקבות עשיית העסקה לרשות החברה במקום שבו נמסר לו ויודיע על כך לחברה.
  • בביטול עסקה שלא עקב (1) פגם או אי התאמה במוצר; או (2) אי אספקה במועד שנקבע בעסקה; או (3) כל הפרה אחרת של תנאי העסקה- תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהרוכש סכום כלשהו, למעט דמי טיפול בסך 5% מערךך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויות החברה בהתאם להוראות החוק. על הרוכש להחזיר את המוצר וכל נכס אחר שקיבל בעקבות עשיית העסקה במקום העסק של החברה. עלות ההחזרה חלה על הרוכש ותשולם על ידו לחברה ככל שהחזרת המוצר תתבצע באמצעות שליח מטעם החברה.
דילוג לתוכן